2010. július 6., kedd

Visszatértem

Hosszú hallgatás után ismét itt vagyok. Túl vagyunk egy háztartás felszámolásán, hazaköltözésen, hosszú repülőutakon, bonyolult polcszerelésen (ki mondta, hogy az IKEA szekrény olyan könnyen szerelhető, mint a LEGO???), számos hivatalos papír beszerzésén, úgyis, mint születési anyakönyvi kivonat és TAJ kártya. Talán mindebből ez utóbbi kettő volt a legnehezebb.
Gyerekek élvezik a nagy meleget és hogy még mindig újdonság, hogy itthon vagyunk. Én meg ismét birtokba vettem a konyhát, rendezkedek a lakásban, átalakítok, felújítok (bocs, Bé, még nem is tudod), tele vagyok tervekkel.
Jönnek receptek is, meg más is, de ez legyen meglepetés.

S hogy jól induljon a nap, egy pörgős szám, egészen véletlenül az oldallal azonos címmel.
...
Upsz, problémák adódtak a beillesztéssel, tessék ide vagy ide kattintani.

Utólagosan beillesztem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése